سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به کار بستن دانش را وا نمی گذارد، جز کسی که در پاداش آن تردید دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :67
کل بازدید :333306
تعداد کل یاداشته ها : 423
103/2/6
9:21 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسلم فروزان نیا[103]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

چه بنویسیم ؟ چگونه بنویسیم ؟

شما نیازی ندارید منفی ها را بر شمرید منفی در کنار مثبت معنا دارد . شما آن گونه مثبت ها را دامن زنید زیبایی ها را جلوه گر سازید ، خوبی ها را تحسین کنید .که منفی ها ، ناپسند ها ، دست و پاگیرها و بازدارنده ها در سایه بیفتد .پرتو نوشته تان را بتابانید روی زیبایی هایی که دیده نمی شود روی آن چه دارد می آید و هنوز شناخته نشده اما آمدنش مبارک است .نگاهتان را مثبت کنید کلامتان را امید بخش ، و موسیقی بیانتان را شوق آفرین .آرزوها را سرو سامان دهید احساسها را لطیف کنید و به خوانندگان کمک کنید آرزوهای بالا بلند داشته باشند . به آنها کمک کنید دور دور دورها را ببینند . کار شما آن نیست که آنچه را همه می بینند و می شناسند و از آن خسته شده اند به رخ شان کشید . کار شما آن است که آن را که نمی بینند و نمی شناسند و نیامده است ولی خواهد آمد به تصویر بکشید : آن را که زندگی شان را پر شکوه خواهد کرد و دوست داشتنی . به آنها یاد دهید چگونه روی پای خود بایستند چگونه قدم بردارند و چگونه آن را دوست دارند ، نیاز دارند ، قبول دارند ، بیافرینند .

شما باید فرهنگ (خواستن ) را بزرگ خواستن را متعالی خواستن را سرشت ثانوی خوانندگان خود کنید .نا امید کردن مردم ، تحقیر کردن آنها ، به  انزوا کشیدن آنها .زخم ها را عمیق تر خواهد کرد دردها را دردناک تر و آدمها را ناتوان تر .

آنجا که گردن کشیدن کوه ، خروش دریا ، سرسبزی دشت ، پرتو آفتاب ، نسیم صبحگاهی هست ، نباید لجن ها را به  هم زد، نباید مردم را از ریزش کوه و طوفان دریا و تاریکی شبها ترساند شما باید از زندگی مردم ، با مردم ، به زبان مردم ، آن گونه حرف بزنید که اندیشه های پربارتان را ، تجربه های غنی درس آموزتان را ، دانش به روز رسیده تان را ، چون آبی گوارا بنوشند و شیرینی گفتار را مزمزه کنند .که در این گفتار ها و نوشتارها هرگز نباید برتری خود را، داناتری خود را، پیشروی خود را ، به رخ آنان کشید اصلا نباید شما در ارائه آنچه به آن نیاز دارند دیده شوید .