سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبها به واجبها زیان رساند ، مستحبها را واگذارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :46
بازدید دیروز :43
کل بازدید :331950
تعداد کل یاداشته ها : 423
103/1/10
4:6 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسلم فروزان نیا[103]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

آنان که در برابر سختی ها با بردباری زیاد و اراده ای نیرومند رو به رو می شوند در اقلیت هستند . اما باید بدانیم گر چه آشکار می نماید که : اگر تو یا من بردبار نباشیم چه کار دیگری            می توانیم انجام دهیم ؟ آیا راه حل دیگری فرا رویت هست ؟ آیا هیچ توشه ای بهتر از صبر می توانی برگیری ؟

آنان که به بزرگی می رسند باید بر اقیانوسی از سختی ها و نامردیها پیش از رسیدن به موفقیت چیره شوند .بدان که هر بار که از سختی ای گریختی با سختی دیگری رو به رو می شوی .

در برابر این کشمکش ها باید خود را با بردباری و اعتماد کامل به خداوند پناه ببری .این روش نیک اندیشان است : آنها رو به روی سختی ها با اراده ای راسخ می ایستند و شانه های دشواری ها را به خاک می سایند . پس شکیبایی پیشه کن و بدان که صبر تو برای خداست .شکیبایی کسانی را داشته باش که به آسایشی که در پیش است ایمان دارند کسانی که می دانند پایان خوشی در راه است کسانی که در جستجوی پاداش از پروردگارشان هستند و امیدوارند که مقابله با دشواریها را خداوند کفاره ی گناهانشان قرار می دهد .شکیبا و بردبار باش هر چند که دشواری بزرگی داری و جاده ی فرا رویت تاریک و ناپیدا می نماید .بی شک با صبر ، پیروزی می آید و با سختی ، گشایش .پس از مطالعه ی سرگذشت افراد موفق تاریخ از توانایی بر دوش کشیدن چنین بارهای سنگینی .دشواریها چون قطرات سرد باران بر سرشان می ریخت ولی آنها چون کوه ایستادند و پس از سپری شدن مدت کوتاهی به خاطر شکیبایی شان موفقیت را در آغوش کشیدند .