سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :142
کل بازدید :333661
تعداد کل یاداشته ها : 423
103/2/9
12:38 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسلم فروزان نیا[103]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

حرفهای بامزه

از چراغعلی می پرسن : بلندترین برج تهرون کدومه ؟ می گه آزادی یه دیگه . معلومه که !!! دوباره می پرسن ؟ پس برج میلاد چی ؟ جواب می ده : بابا شما خبر ندارین اگه برج آزادی لنگ هاشو ببنده از میلاد هم بلندتره !

مادر عروس از خواستگار پرسید : تا به حال ازدواج کرده ای ؟ خواستگار گفت : نه

مادر عروس : از کجا باور کنم ؟ خواستگار : به جان بچه هام راست می گم !

قوچعلی تو آینه خودشو می بینه بعد می گه این چه آشناست . بعد از یه ساعت فکر کردن داد می زنه فهمیدم 0000 این همونیه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من !

پلیس جلو قوچعلی رو می گیره میگه : کارت ماشین ، گواهی نامه ، بیمه ، قوچعلی می گه چه کار کنم جمله بسازم !

پیرزنه تو اتوبوس هی می گفته نی نای نی نای نی نای ، همه هم دست میزدن براش بعد یهو دست می کنه تو کیفش دندوناشو در میاره میگه نیاوران نیگه دار !

به اصفهانیه میگن باید آزمایش ادرار بدی طرف به جا اینکه یه کمی ادرار بیاره یه چهارلیتری میاره مسئول آزمایشگاه اول قبول نمی کنه ولی با اصرار طرف مجبور میشه . وقتی جواب آزمایش را بهش میدن یه تلفن میزنه به خونه میگه به همه اقوام بگین شکر خدا سالمین !

چراغعلی ار اردبیل می خواست بره تهران یه مگس اونو اذیت می کرده .چراغعلی هم مگس رو می گیره تو دستش تا وقتی برسن تهران ، وقتی که می رسه مگس رو ول می کنه میگه حالا از تهران تا اردبیل پیاده برو تا بفهمی مردم آزاری یعنی چه !

به غضنفر گفتند شما ناراحت نمی شید این همه جوک در نشریه دریا براتون می نویسند گفت : اینها برای شما ها جوکه ولی برای ما همه ش خاطره ست .