سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :142
کل بازدید :333712
تعداد کل یاداشته ها : 423
103/2/9
1:41 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسلم فروزان نیا[103]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سه دیوانه هم اتاقی بودند یک روز خبر آوردند که دو تاشون بالا پایین می پرن میگن که ما سیب زمینی هستیم و داریم تو روغن سرخ میشیم و سومی ساکت نشسته !رییس بیمارستان هم طبق معمول رفت که این دیوونه رو مرخص کنه پرسید تو چرا با دوستانت نیستی ؟ اون هم گفت : آخه من کف ماهیتابه چسبیدم .

روزی از یک چوپان می پرسند این همه چوپانی کردی رو اخلاقت تاثیر نگذاشته می گه : نع 00 نع 00 نع

غضنفر از گله گوسفندانش یک گوسفند را خیلی دوست می داشت یک روز گوسفند غضنفر مرده و داشت تو محله خیرات می داد هر کسی می اومد یه دونه خرما از توی سینی بر می داشت و برای گوسفند او فاتحه می خوند و می رفت یه دفعه یکی اومد و چنگ زد و یه مشت خرما برداشت غضنفر ناراحت شد و داد زد : اوی ! یه گوسفند مرده ، گله گوسفندم که نمرده !

مردی بدهی و قرض زیاد داشت رفت ماشین مدل بالا خرید ! زنش پرسید : آخه مرد با این وضعی که ما داریم چه وقت ماشین مدل بالا خریدن بود ؟ مرد گفت : ماشینو خریدم تا سریع تر بتونم از دست طلبکارها فرار کنم !!