سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :102
کل بازدید :334831
تعداد کل یاداشته ها : 423
103/2/19
12:58 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسلم فروزان نیا[103]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خداوندا در حضور تو آرام می گیریم و اعلام می کنیم که تو تنها خدای این عالم حاکم این جهان قادر مطلق و زمام دار بی چون و چرای خلقت هستی . در مقابل تو زانو می زنیم و اعتراف می کنیم تویی مهربان ترین مهربانان ، تو عزیز ترینی و ما عاشقان کوات .

و اما بعد 000

عزیزانم داشتم با آشنایی گفت و گو می کردم نفر سومی از راه رسید با چنان هیجانی رو به نفر سوم کرد و گفت : شما ولی نعمت ما هستید سرور ما ، عزیزید ، دلمان برایتان تنگ شده بود چقدر دوست تان داریم ، شما چه انسان با شرفی هستید و 0000

نفر سوم هنوز چند قدمی دور نشده بود که اشنا رو به من کرد و گفت : نمی دونی این آقا ( نفر سوم )

چه آدم پستی است ، شارلاتان بزرگ ، ناپاک و بی مرام ، گول قیافه به ظاهر آرامش را نخورید از پستی دومی ندارد 0000 از خیر ادامه صحبت با آشنا گذشتم حالم داشت به هم می خورد آخر چطور می شود این همه مزورانه رفتار کرد ؟

برادران و خواهران عزیز : اگر دوست ندارید چه دلیلی دارد این همه از او تعریف و تمجید کنید ؟ شما که این گونه در چند دقیقه تغییر می کنید آدم قابل اعتمادی نیستید . اما شما خوانندگان خوب: از این گونه به ظاهر دوستان دور شوید نه ، فرار کنید ! مطمئن باشید وقتی این گونه یک نفر را تخریب می کنند شما را هم خراب خواهند کرد .

آبروی انسان ها را با خون مومن مقایسه می کنند ولی عده ای به سادگی آن را از بین می برند وای بر شما 000 وای بر ما 000

عزیزان دلم ! وقتی فردی با یک انگشت به سوی شخص دیگری اشاره می کند بایستی بداند سه انگشت دیگرش به سوی خودش برگشته است خلاصه این که یاد بگیریم حتی از دشمنانمان هم به خوبی یاد کنیم . انرژی شما با مهر و عشق ، صدها برابر قدرتمندتر می شود بیاییم حسن ها و زیبایی های اطرافیان خود را ببینیم آنها را بزرگ کرده و زیباتر زندگی کنیم .

با تشکر از آقای احمد حلت مدیر مسئول مجله موفقیت