سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :116
کل بازدید :333533
تعداد کل یاداشته ها : 423
103/2/8
6:16 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسلم فروزان نیا[103]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

عزیزان !!

دلسرد نشوید ایمان خود را از دست ندهید پایمردی کنید فرشتگان عالم حاضر و آماده اند تا به شما کمک کنند اگر رادیوی ذهنتان را خاموش کرده اید به آن معنی نیست که ایستگاه رادیویی برنامه ندارد .

نیروها آماده کمک به شما هستند امواج همیشه حاضر و آماده اند تا به شما خدمت کنند سعی کنید دوباره ایستگاه را بگیرید و آن را به صورت جزیی از زندگی خود در آورید اشتباه نشود تقلا نکنید اگر می خواهید روی آب دریا شناور بمانید فقط کافی است خود را به امواج دریا بسپارید و به شناور شدن خود ایمان بیاورید .

دست و پا زدن بی مورد یعنی غرق شدن در دریا ، و شهامت شناور شدن و پیش رفتن غالبا با هم همراه است پس با ایمان  به بهترین شکلی که از دست تان بر می آید خود را در دریای زندگی جاری سازید .

مهربانان ! در درون شما نیروی بزرگی نهفته است دوباره می گوید در درون شما ذهنی وجود دارد که به ذهن جهانی پیوند خورده است که به شما قدرت و توانایی انجام غیر ممکن ها را خواهد داد و هر چه را نیاز داشته باشید برایتان فراهم می کند .

فریاد می زنم قلمروی آسمان در درون شماست و این تنها مالکیت چیزهای مادی را شامل می شود .دوستان خوبم به احساسات خود بی توجه نباشید و از آن ها پیروی کنید اگر احساس خاصی در شما به وجود آمده و یا مثلا احساس نیاز به انجام کاری در شما قوت گرفته است لازم نیست در مورد آن بحث کنید همین حالا در مکان آرامی بنشینید اگر می توانید چند شمع روشن کنید چند نفس عمیق بکشید و خود را در راحت ترین وضع ممکن قرار دهید و آرام باشید .

حالا خواسته خود را مطرح کنید این خواسته می تواند هم کلامی با یک دوست باشد ، ثروتی افسانه ای ، قبولی در یک رشته و یا پیدا کردن چیزی که گم کرده ای باشد ( در این مورد کافی است صحنه های قبلی در زمانی که با آن شی بودید را به یاد آورید و در ذهن خود مجسم کنید ) معتقد و مطمئن باشید که غیر ممکن وجود ندارد هر چه بخواهید به دست خواهید آورد .

در پایان از همه شما می خواهم همه را در دایره مهر خود قرار دهید حتی دشمنانتان را ، از خدا حتی برای دشمنانتان طلب آمرزش کنید بدی هایشان را ببخشید با آن ها هماهنگ شوید دوستشان بدارید و هر چه را برای خود می خواهید برای همه بخواهید .

با تشکر از آقای احمد حلت مدیر مسئول مجله موفقیت